13.11.2018

Blogiystäväkirja - Mun oma blogihistoria

Muistan, että muutama vuosi sitten eri blogeissa pyöri tällänen blogiystäväkirja-nimellä tuttu ns. haaste, jonka tarkoituksena oli blogin lukijoille kertoa omasta blogihistoriasta ja siitä omasta bloggaamisesta. Tänään ollaan siis taas mun mukavuus alueella, sillä mä oon aina jotenkin tykänny tehä ja ottaa vastaan tälläsii haasteita. Toivottavasti saatte tästä jotain irti, sen verran vähän aikaa mäkin oon tätä uutta blogia kirjottanut.

Bloggaajan nimi?
Jenna

Blogin nimi?
Jenna Alexantra

Ikä / blogin ikä?
muutaman päivän vasta

Miksi alotit bloggaamisen?
Viimesillään raskaana tarvii jotain tekemistä ja oikeestaan olin miettiny tätä jo vähän aikaa, mä meinaan tykkään ihan älyttömän paljon ilmasta itteeni kirjottelemalla, ja on kiva et pääsee puhumaan omasta elämästä myös sellasten kanssa ketkä ei tunne. Tän blogin avaaminen alko ihan kaverivedosta, mut kyl mä olin ite tätä jonkun verran kerenny kaipaamaan. Oli siitä kumminkin kolme tai neljävuotta, kun oon viimeksi blogia kirjotellut.

 Mistä aiheesta postaat mielelläsi?
Mä en oo mikään sellanen, et kuvailisin jotain viikonasuja tai kertoisin blogissa mielipiteitä jostain meikeistä. Mä oon enemmänkin sellanen, et kirjotan millon mistäkin ku tulee inspiraatio. Nyttenkin se tuli tälleen neljän aikaan aamuyöstä, ku kierin sängyssä kauheessa kuumuuden tuskassa. Eniten tykkään silti varmaan kirjotella omia mielipiteitä ja just tälläsiä haasteita on mun mielestä kiva tehdä. Niinku tos alussa sanoin, mä tykkään ilmasta itteäni ja ehkä sen takia tuon melkeen jokaseen postaukseen palan jotain omaa mielipidettä.

Mistä aiheesta et postaa mielelläsi?
Niinku alussa jo sanoin, en tykkää ottaa ja laittaa tänne mitään asukuvia tai kuvia jostain meikeistä, mä en oo kiinnostunu sellasista postauksista blogeissa joten sillon mäkään en niitä tykkää kirjottaa.

Kuinka kriittinen olet omaa blogiasi kohtaan?
Mulle tää on jonkun asteen harrastus, jonka takii en ota tätä liian tosissaan. Tietenkin, panostan siihen että mun kirjoitukset miellyttää itteäni ja muita, mutta jos nyt joskus jää joku kirjotus tekemättä, en pidä sitä mitenkään kauheena.

Blogistasi tulee isona?
Teen tätä aikalailla harrastus pohjalta ja että saan oman ajan kulumaan, joten musta tuntuu että sen näkee sitten, että minne nää mun kirjotukset päättyy, ja viekö ne mua elämässä eteenpäin jollakin lailla.


Mitä tapahtuu blogisi kulissien takana?
En ainakaan kauheesti suunnittele mitä kirjotan, joskus iltasin mun päässä pyörii ajatuksia ja sitten päätän laittaa niitä ylös puhelimeen, ja sitten kirjotan ne myöhemmin puhtaaksi. Kuvat suurinosa ovat vanhoja, tai uusia, niidenkään ottamista en suunnittele mitenkään.

Blogisalaisuutesi?
Yksinkertainen ulkoasu. Sellanen, että kaikki on järjestyksessä, ja värit ovat neutraalit, sellasia mä tykkään katsoa joten sellasena mä myös pidän tämän.

Suosikkisovelluksesi?
Hmm, ehkä snapchat tai instagram. Niitä kahta oikeestaan käytän kaikkein eniten, snapissä jaan mun juttuja tuhansille ihmisille päivittäin, ja sitten taas instagramissa tykkään jakaa mun omia kuvia muille. Tällä hetkellä siellä kyllä ei oo hirveen montaa kuvaa, mutta varmaan myöhemmin tuun taas lisäilemään. Instagram löytyy nimellä jennaalexantra, sekä snapchat nimellä jennalexantra.

Mikä erottaa blogisi muista blogeista?
Aiheet, mulla on tunne että hirveen moni ei oo mun kanssa samallaisessa tilanteessa, joten sillon mun blogin aiheet voi olla erillaisempia kuin muiden, ainakin sillon, kun puhun mun omista kokemuksista ja näkökulmista.

Suosikki blogit?
En oo vielä saanu aikaseks tutustua toisten blogeihin, joten pakko myöntää että tällä hetkellä mulla ei oo mitään suosikkia. Koitan kyllä useesti selailla toisten blogeja, mitä tulee vastaan facebookissa tai jossain muualla, mut viel en oo kerenny kattomaan ns. pintaa syvemmälle. 

Kenet haastan mukaan?
Jokasen, joka tällä hetkellä lukee tätä. Oli se sitten tässä maailmassa uus tai vanha kirjottelija, tai vaikka et ees olis lukijana, niin haastan silti sut tekemään tämän.

Kiitos kaikille, ketkä on jääny seurailemaan mun matkaa. Toivottavasti te loputkin jäätte lukijaksi blogin oikeelta puolelta, ja kiitos myös kommenteista niille ketkä on niitä mulle kirjotellut, niitä on ollu älyttömän mukava lukee.

3 kommenttia:

  1. Juuri esikoisen saaneena on mukava seurata miten teidän matka etenee! ������

    VastaaPoista
  2. MELKAS, LLC - Promotions, Schedules and Employee Directory
    Get 군산 출장마사지 the latest 김천 출장안마 MELKAS, LLC 통영 출장마사지 information from JAMMY GOWL, 서귀포 출장샵 LLC in MELKAS, LLC. Get the latest information 파주 출장마사지 about MELKAS, LLC.

    VastaaPoista